petek, 24. marec 2017

SMRTONOSNA OBSEDENOST


Originalen naslov: Smrtonosna obsedenost
Avtor: Lea Jerančič
Založba:Samozaložba 2016 (345 strani, mehka vezava)
Ocena: 5 ★★★★
Kategorija: romantika (romance), novi odrasli (new adult), sodobni roman (contemporary)
Glavni liki: April Brookes, Jude O'Rilley

GOODREADS

OPIS

Če te jaz ne morem imeti, te ne bo imel nihče.

Dekle s svetlo prihodnostjo.
Moški očaran nad njeno močno osebnostjo in lepoto, odločen, da si jo prisvoji - za vsako ceno.
In detektiv, ki je pripravljen tvegati, da bi rešil njeno.

Ko misliš, da je tvoje življenje končno popolno, ko se ti izide po načrtih, se ti lahko zgodi, da se usoda kruto poigra s tabo.
April Brookes se znajde v smrtni nevarnosti, ko se v njenem življenju pojavi zalezovalec. Opazuje vsak njen gib in njeno mirno življenje spremeni v pekel.

Detektiv O'Rilley je pripravljen narediti vse, da najde osebnega zalezovalca in s tem reši življenje sestri svojega prijatelja.

Ampak včasih vse to ni dovolj...




MNENJE IN VTISI

Še ena romantična pravljica s srečnim koncem. Brala sem jo s takim zadovoljstvom in navdušenjem. To je tretja knjiga, ki sem jo prebrala od Lee in tudi moja najboljša. Do sedaj me pisateljica še ni razočarala, zato je pristala med mojimi priljubljenimi pisateljicami. Edina slovenska pisateljica nad katero sem navdušena. Res je, da jih nisem veliko prebrala. Se bom potrudila, da preberem še kakšno slovensko.

Smrtonosna obsedenost je romantična in napeta. Neke vrste romantični misterij. Pripovedujeta izmenično glavna lika, ki sta April in Jude. V oba lika se hitro vživiš. Knjigo lahko berete poleti na plaži, ker je hitro in lahkotno berljiva. Lahko pa jo tudi pozimi, ker je zgodba napeta in je ne boste mogli izpustiti iz rok. 😊



April dobiva grožnje. Misli, da jo njen bivši želi nazaj. Brat se boji zanjo in najame zasebnega detektiva Juda, da jo bo pazil 24 ur na dan. Tako April in Jude zaživita skupaj. Med njima vladata privlačnost in seksualna napetost. V mislih si ustvarita raznorazne fantazije o drug drugemu, v resnici pa se zadržujeta. In med branjem komaj čakaš, da bo prišlo do teh fantazij. No proti koncu le podležeta tem iskricam, ki skačejo od njiju. Zraven pridejo še čustva, ki ju ponesejo veliko dlje. Poleg njunih romantičnih trenutkov, imamo tudi akcijski del. Skrivnostni zasledovalec jima je neprestano za petami. In knjiga nam tukaj ne dovoli nehat brati. Morala sem nadaljevat, ker me je preveč zanimalo, kaj se bo zgodilo.

Zgodba Smrtonosne obsedenosti je podobna kot v knjigi Preko vseh meja. Vendar je tukaj bolj razširjena in dodelana, zato je tudi veliko boljša. Pri obeh nastopa zasebni detektiv (ali preiskovalec), zasledovalec in dekle. Skozi sem ju primerjala. Odkrila sem še nekaj podobnosti, vendar te boste morali odkriti sami. Če vas seveda zanimajo😊



Skratka April in Jude imata neverjetno privlačnost. Po eni strani si ne želita imeti ničesar drug z drugim, po drugi strani pa se tako požirata z očmi, da bi najraje skočila v knjigo in ju potisnila skupaj. Ta čas, ko razmišljata in fantazirata, bi lahko že uživala v ljubezni. Zapleti so prisotni kot v vsaki romantični pravljici. Ti se na koncu razrešijo in junaka živita srečno do konca svojih dni. Konec je ravno po mojem okusu. Ker imam knjigo doma podpisano od Lee (najlepša ti hvala Lea), bom zagotovo še kdaj posegla po njej. Res enkratna zgodba za romantični februar. Takrat sem jo namreč prebrala😉 Priporočam jo! Imate pa knjigo prevedeno tudi v angleščino. To lahko kupite na Amazonu Kindle edition

AVTOR

LEA JERANČIČ je strastna bralka in pisateljica vročih strastnih romanc. Ko ne piše, imajo vso njeno pozornost mož in dva majhna otroka. Lahko jo spremljate na njeni FB strani Avtorica Lea Jerančič, kjer lahko kupite tudi njene knjige.


Kateri ljubezenski roman pa je vas navdušil letos?
Zaljubljena v knjige, Knjigoljubka Maja

Ni komentarjev:

Objavite komentar