torek, 6. junij 2017

Majski nakup knjig (MAY HAUL)

Topli dnevi kličejo po branju v senci z osvežilno mrzlo pijačo. Sama sem naredila domač bezgov sok, s katerim se ohlajam v teh vročih dneh. V mesecu maju nisem preveč zapravljala. Kupila sem si samo tri knjige. Prav ste prebrali samo tri.😊 Odločila sem se, da bom počasi nehala kupovat in malo več brala. Vendar je to kar težko. Sploh za nas knjižne molje. 😊 Nekatere sem našla rabljene na internetu in so res lepo ohranjene. Še obstajajo ljudje, ki cenijo knjige tako kot jaz. To me zelo veseli. Nekaj knjig sem dobila od prijateljic v dar. Res imam enkratne in čudovite prijatelje. Prav tako sledilce na facebook strani in instagram profilu, ki me iz dneva v dan razveseljujejo z svojimi objavami, sporočili in včasih tudi kakšnim darilcem. Res ste enkratni. Zaradi vas imam še večjo motivacijo, pisati in objavljati o knjigah in podobnih stvareh. Hvala vam!!

Da pa se spet preveč ne razpišem, pojdimo kar k bistvu. Današnja objava je namenjena knjigam, ki so nove na moji polici. Najprej vam bom predstavila tiste tri, ki sem jih kupila, nato pa gremo na ostale, ki sem jih dobila. 


BREZ TEBE (Jojo Moyes)

Ker sem prebrala knjigo Ob tebi, ki me je čisto prevzela in postala moja najljubša knjiga, sem morala kupiti tudi njeno nadaljevanje. Res me zanima kako bo Louisa nadaljevala svoje življenje brez Willa. Čeprav bom Willa pogrešala.

Ko se ena zgodba konča, se druga začne. Louisa Clark in Will Traynor sta skupaj preživela le šest mesecev, a sta se v tem času za vedno spremenila. Lou ni več predmestno dekle, ki se boji svojih sanj. Toda v svetu brez Willa se ne znajde. Kako živeti naprej, potem ko si izgubil najljubšega človeka? Odgovor, ki se nepričakovano pojavi na njenem pragu, jo znova poveže z Willom in prinese upanje na novo življenje.

FARMACEVTKA (Stephenie Meyer)

Stephenie Meyer me je zasvojila s Sago Somrak in takrat sem vzljubila fantazijske knjige, ki so moje najljubše. Prejšnji mesec je pri nas izšla njena zadnja knjiga in morala sem jo imeti.

Nekoč je delala za ameriško vlado, za agencijo, ki je tako tajna, da sploh nima imena. Ko so presodili, da je postala breme, so se je lotili brez opozorila. Zdaj le redko biva na istem kraju ali dolgo uporablja isto ime. Ubili so edino osebo, ki ji je zaupala, toda nekaj, kar ve, jim še vedno predstavlja grožnjo. Hočejo jo mrtvo - in to čim prej. Ko jo nekdanji delodajalec prosi za pomoč, se zave, da je to njena edina priložnost, da si reši življenje. Dokler ne ugotovi, da jo pridobljene informacije spravijo v le še večjo nevarnost. Odločena, da se bo pogumno spopadla z grožnjo, se pripravi na najtežji boj v življenju, vendar se zaljubi v moškega, ki ji lahko ogrozi preživetje. Ko vidi, da ji možnosti hitro zmanjkuje, mora svoje edinstvene talente uporabiti na prej nezamisljiv način.



MOJ BREZUPNI FANT (Colleen Hoover)

Pisateljica Colleen Hoover je zelo hvaljena med bralkami. Že lani sem se odločila, da letos preberem kakšno njeno knjigo. V začetku leta sem si kupila nekaj njenih e-knjig, ki še vedno čakajo, da pridejo na vrsto. Ko sem videla, da imamo eno celo prevedeno, sem jo preprosto morala imeti.

Ko Sky spozna Deana Holderja, ve, da bi se temu fantu morala na daleč ogniti. Dean je nepredvidljiv, neukrotljiv in samosvoj, predvsem pa nevarno lep. Dean je fant, o katerem kroži cel kup govoric, fant, o katerem sanjari vsaka punca. In Sky si ga že od prvega srečanja ne more in ne more izbiti iz glave. Ob njem izgubi ves nadzor... in čez nekaj časa se privlačnosti ne more več upirati. Ampak Sky ne ve, da ima Dean skrivnosti. In ne ve, da bodo - če jo kdaj izve - z njo na dan prišle tudi temne sence njene preteklosti.



BELA KRALJICA (Philippa Gregory)

Razburljiva zgodba Elizabeth Woodville, Bele kraljice, se odvija med vojno rož, dolgo vojno, v kateri se brat bori proti bratu in bratranec proti bratrancu. Elizabeth je navadna ženska iz rodbine Lancastrov, vdova, ki se v kraljevo družino Yorških povzpne zaradi lepote in čarovniških veščin svoje matere. A ko omreži kralja Edwarda in se z njim na skrivaj poroči, se njen boj v svetu moških šele zares začne. Dokler se bodo za prestol potegovali drugi, se mlada ljubimca ne bosta mogla zares prepustiti svoji ljubezni. Bela kraljica, strastna žena in ljubeča mati, se vztrajno in neusmiljeno bori za uspeh svoje družine, njuna sinova pa postaneta osrednja lika nerazrešene uganke, ki že stoletja vznemirja zgodovinarje - uganke o skrivnostnem izginotju princev v londonskem Towru.

PADAJOČI ANGELI (Tracy Chevalier)

Za Kitty Coleman je življenje brez pomena. Ujeta je v družinsko vlogo žene in matere, ki jo od nje zahtevata družina in družba - vse njene prijateljice pa v teh vlogah uživajo. Pri tem se pogreza vedno globlje v monotonost srednjega razreda viktorijanske Anglije. Po nesrečnem razpletu skrivnega ljubezenskega razmerja se zazdi, da je njeno iskanje življenjskega smisla za vedno pozabljeno. Tokrat spozna Catherine Black, članico gibanja za žensko volilno pravico, ki jo vpelje v vznemirljivi svet boja za žensko enakopravnost. Izkaže pa se, da njena družina ni pripravljena sprejeti svobodomiselnih idej, in s tem se za Kitty pravi boj šele začne.



SAGA SOMRAK (Stephenie Meyer)

Saga Somrak je bila prva fantazijska zgodba, ki sem jo prebrala. Od takrat sem vzljubila fantazijske romane. Je moja najboljša fantazijska zbirka, ki sem jo prebrala že dvakrat. No končno imam celotno zbirko na svoji polici. Knjige po vrsti si sledijo: Somrak, Mlada luna, Mrk, Jutranja zarja.

Le kdo ne pozna zgodbe o vampirju Edwardu, ki se zaljubi v dekle Bello. Njuna ljubezenska zgodba je nenavadna. Polna vznemirljivih in napetih trenutkov, ki jih sestavljajo vampirji, volkodlaki in ljudje. Drug za drugega bi storila vse, da se zaščitita. Med sabo spoprijateljita tudi dve sovražni vrsti - vampirje in volkodlake. Na koncu zmaga ljubezen v kateri ostaneta združena za večno.



Za konec pa delim z vami še dva čudovita zvezka, ki sem ju kupila v maju. Oba sta črtna in imata trde platnice. Črni je spiralni in ima modre črte. Rožnati pa vsebuje čudoviti napis na naslovnici Be like a flower and turn your face to the sun

Kakšen je bil moj April haul pa lahko pogledate tukaj (klik).



Ste kakšno od omenjenih knjig že prebrali? Z veseljem preberem vaše mnenje.
Love you all, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Prebrala sem serijo Somrak in Moj brezupni fant. Nad Somrakom sem bila svojčas čisto navdušena, sedaj pa je ta evforija popustila. Še vedno pa mi knjige krasijo police.
    Moj brezupni fant je bila moja prva knjiga od te avtorice in definitivno ne zadnja. Bila mi je res zelo všeč, čeprav pa sem imela tudi nekaj težav z njo. Sestra pa je po drugi strani nad njo navdušena in jo večkrat ponovno prebere. Mislim, da ti bo všeč :)
    Ne tako dolgo nazaj pa sem prebrala še Confess, prav tako od Colleen Hoover. Knjigo ti res priporočam, saj je zanimiva, napeta in ljubezenska zgodba v njej je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za tvoje mnenje! Somrak saga je moja najljubša fantazijska zgodba in enostavno sem jo želela imeti na svojih policah. ;9 Se paže veselim branja CoHo, ker jo res vsi hvalijo. Imam tudi eknjigo Confess (kot tudi nekatere druge njene). Se ževeselim branja.

      Izbriši