sobota, 19. avgust 2017

TBR TAG

Že dolgo ni bilo "taga" na blogu, zato je zdaj čas. Tale vprašanja znajo biti kar zanimiva. Ne vem kakšen je slovenski izraz za tag. Opažam, da vsi uporabljajo besedo tag, tudi v ostalih jezikih je ne prevajajo. Zato sem se tudi jaz odločila, da pustim tako.

Blogerka Pina, ki piše blog Bukla na buklo, me je že kar nekaj časa nazaj označila za TBR TAG. Njene odgovore lahko preberete tukaj. Pina hvala, ker si me označila. Se opravičujem, ker zamujam z odgovori (bolje pozno kot nikoli).😊

Kratica TBR pomeni To Be Read, kar pomeni, da je to nek seznam knjig, ki jih nameravamo prebrati. Zato se bodo vsi odgovori nanašali na seznam knjig, ki si jih želim prebrati. Ta seznam je pri meni res ogromen. Verjetno je tako tudi pri vseh ostalih knjigoljubkah in knjižnih moljih.😊 Pojdimo na vprašanja.


1. Kako slediš svojemu TBR-ju?
Svoj TBR spremljam na Goodreadsu. Tam lahko dodajamo knjige na seznam Want to Read in potem se mi vse, ki jih želim prebrati shranijo na isti seznam oz. polico. Tako vedno, ko se ne morem odločiti, katero knjigo bi brala naslednjo brskam po temu seznamu na Goodreadsu.

2. Ali so na tvojem TBR-ju večinoma fizične ali elektronske knjige?
Tam so tako fizične in elektronske knjige. Tiste, ki jih imam doma in tiste, ki jih nimam. Nekatere sploh še niso izšle, vendar so bile napovedane in so me nekako pritegnile. Seznam je res ogromen, kot sem že omenila.

3. Kako se odločiš, katero knjigo iz TBR-ja boš prebrala naslednjo?
To je zelo težko. Najraje bi prebrala vse😊 Vedno pogledam, kaj si trenutno želim brat, kaj imam doma, kaj potrebujem za bralni izziv in glede na to se odločim. Berem različne žanre in glede na to tudi izbiram. Če sem ravno prebrala napeto kriminalko ali žalostno biografijo, mi za spremembo paše nekaj lahkotno romantičnega ali mogoče kakšna poezija.

4. Katera knjiga je na tvojem TBR-ju najdlje?
Verjetno tista, ki je prva na seznamu😊 To je Poroka pisatelja Nicholasa Sparksa.



5. Knjiga, ki si jo pred kratkim dodala na tvoj TBR?
To je verjetno zadnja na seznamu, ki sem jo dodala. In sicer Sheets and Secret pisateljice Liv Moore. 

6. Knjiga na tvojem TBR-ju, ki si jo kupil/a le zaradi lepe naslovnice?
Teh je kar nekaj. Ja tudi jaz kupim kdaj knjigo zaradi lepe naslovnice😊 Vendar si vedno preberem recenzije na Goodreadsu, pogledam ocene in ostala mnenja, preberem opis knjige. Potem se šele odločim, ali jo bom kupila. Ne kupim je samo zaradi lepe naslovnice. Lepe naslovnice na moji TBR listi imajo knjige Čudovita polomija, Živa polomija, Čudovita pozaba, Everything Everything, My Life Next Door, True North, Archerjev glas, Kylondovo darilo, Graysonova obljuba, Beautiful Mistake, Poletje zvezdnih utrinkov, The Sexy One, Playing With Heart, Sheets and Secrets... Verjetno se še kakšna najde.

7. Knjiga na tvojem TBR-ju, ki je ne nameravaš nikoli prebrati?
Težko je odgovorit na to vprašanje. Pravijo, da nikoli ne reci nikoli. Če se slučajno premislim, glede kakšne knjige, jo odstranim iz seznama. Tako, da to se res stalno spreminja. Je pa res ogromno knjig, in ogromno jih bom še dodala v prihodnosti...tako, da do konca življenja verjetno ne bom vseh knjig prebrala.😊

8. Knjiga na tvojem TBR-ju, ki še ni izšla in jo že nestrpno pričakuješ?
Prav nestrpno ne pričakujem nobene. Želim si prebrat 2. del Carve the Mark, ker me zanima nadaljevanje (njen naslov je sicer še neznan). Potem si želim prebrat Shadowsong, ki je nadaljevanje Wintersong-a. Vsekakor bom prebrala tudi nadaljevanje knjige Lost & Found, vendar naslov še ni znan in je tudi ni na Goodreadsu. Če mi je prvi del v seriji všečen, vedno preberem nadaljevanja.



9. Knjiga na tvojem TBR-ju, ki so jo že vsi prebrali, razen tebe.
Tudi teh je ogromno. Naj jih omenim samo nekaj zbirk: Crossfire, Stark,  Ta moški, Dublinska ulica, Harry Poter, Vampirska akademija, The Mortal Instruments, Igre Lakote, Sutherlands Brothers, Pretty Little Liars, The Immortals, Robert Langdon, FBI/US Attorney, Women's Murder Club, Beautiful Bastard, A Song Of Ice And Fire, Michaell Bennett, Izbira, Stravaganza, Maiden Lane, The Plantagened and Tudor, Deset kratkih vdihov, Robert Hunter... In še ogromno drugih, tako v zbirki kot samostojnih.

10. Knjiga na tvojem TBR-ju, ki ti jo vsi priporočajo?
Ne vem kaj mislite pod vsi. 😊 Bom omenila nekaj knjig iz TBR-ja, ki so mi jih priporočili ostali. Blogerke zelo hvalijo pisateljice Colleen Hoover,  Vi Keeland, Penelope Ward, Jodi Ellen Malpas, Tijan, K.A. Tucker, Lauren Blakely, Mia Sheridan, Samantha Young... Na strani Bralnica je ogromno pozitivnih mnenj o zbirki Vampirska akademija in The Mortal Instrument. Ogromno dobri recenzij sem prebrala o knjigah Dekle na vlaku, Slavček in Dekle pred njo. Prijateljica mi je priporočila pisateljico romantičnih romanov Julie James in pisatelja kriminalnih romanov Chris Carter-ja. Sestra mi priporoča evropska pisatelja kriminalk Camilo Lackberg in Sebastiana Fitzek. Vsi obožujejo Harry Potterja. Ogromno je pozitivnih mnenj o slovenski zbirki Brezmejno. Iz tega lahko sklepate, da priporočila iščem na različnih koncih. 

11. Knjiga na tvojem TBR-ju, za katero komaj čakaš, da jo prebereš?
Ne bi ravno rekla, da komaj čakam, se pa verjetno veselim, da jo končno dobim v roke. To je avtor Harlan Coben. Z velikim veseljem bom posegla po romantičnih zgodbah pisateljic Vi Keeland, Penelope Ward, Lauren Blakely, Colleen Hoover, Mia Sheridan... Zelo si želim prebrat knjige Ni je več, Dekle na vlaku, Pod Gladino, Vsa ta nevidna svetloba, Dekle pred njo in Slavček. Želim si prebrati zbirki Pretty Little Liars in A Song Of Ice And Fire, ter nadaljevati z zbirko Sookie Stackhouse, ker so mi bile televizijske serije res odlične. Veselim se nadaljevanja knjige Vreži znamenje in nadaljevanja Lost & Found, kar sem že omenila zgoraj.

12. Koliko knjig je na tvojem TBR-ju?
Trenutno jih je 774, ampak se neprestano spreminja.

Upam, da ste bili z odgovori zadovoljni. Tale tag mi je pomagal, da sem spet malo pobrskala po svojem čakalnem seznamu in se spomnila tudi kakšne knjige, na katero sem čisto pozabila.
Na slikah vidite poglavje 12 v različnih zapisih, ker ima ta tag 12 vprašanj. 😊Označila ne bom nikogar. Če kdo želi, lahko sam naredi tag in mi v komentarju pusti link. Z veseljem, ga bom prebrala.


Katero knjigo si zelo želite prebrati vi moji bralci?
Veselo branje, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Zanimivi odgovori in super ideja s slikami. Priznam, da če ne bi napisala sploh ne bi opazila, zato sem le še bolj navdušena nad idejo!
    O Collen Hoover se res govori povsod in če še nisi začela z njenimi knjigami, potem ti priporočam Confess (https://www.goodreads.com/book/show/34324605-confess). Sama sem začela z eno drugo in me je posledično avtorica rahlo odbijala. Ampak tale je pa fantastična in glede na to kakšne knjige so ti všeč, ti bo po mojem super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentarju in priporočilu <3
      Confess imam že na TBRju, ne vem kdaj bo prišla na vrsto. Upam, da kmalu :)

      Izbriši