petek, 6. oktober 2017

VAŠA VPRAŠANJA, MOJI ODGOVORI

Pozdravljeni bralci Knjigoljubke! 😘
V današnji objavi vam odgovarjam na vaša vprašanja. Teh se je kar nekaj nabralo. Upam, da boste z odgovori zadovoljni in da izveste kar vas je zanimalo. Zahvaljujem se vam, da ste izpolnili obrazec v objavi Knjigoljubka piha prvo svečko. Saj ste mi tako svetovali in pomagali pri mojem blogu. Videla sem o čem radi berete in o čem ne. Rubriko TOP 5 sem že ukinila, vendar ste odgovorile, da ravno to najraje berete, zato se v oktobru vrača na blog.😍 Vsak konec meseca vas bom obvestila o novih knjigah, ki prihajajo. Prihaja pa tudi rubrika Unboxing (prva je že zapisana). Če imate še kakšno željo ali kakšno vprašanje, lahko zapišete spodaj v komentar, se javite na email knjigoljubkamaja@gmail.com ali me kliknete na družbenih omrežjih (povezave so na blogu ob strani- zgodaj desno).
Zdaj pa poglejmo vaša vprašanja.



Katere knjige ti niso všeč in zakaj?
O knjigah nerada pišem grdo. Zato o tistih knjigah, ki mi niso všeč ne pišem. Povem na kratko, da niso zame in kaj me je zmotilo in to je to. Mislim, da imamo različne okuse in mogoče bo nekomu tista knjiga, ki meni ni všeč pa najboljša. In prav je tako. Vsakemu pisatelju moramo dati priložnost, ker le ta se trudi po najboljših močeh. Če na kratko omenim nekaj knjig, ki niso bile za moj okus. Knjigi Vlažne cone in Razgaljena pisateljice Charlotte Roche so med njimi. Razočarala me je knjiga Barve strasti in s to zbirko sem zaključila. Avtobiografija Boba Dylana Zapiski, mi je bila zelo dolgočasna. Čeprav na momente nisem vedla kaj berem in kaj se je zgodilo, sem celo vztrajala in jo prebrala do konca. Z Austenovo Emmo sem zaključila že na začetku. Detektivski roman Newyorška trilogija pa tudi ni bil ravno zame.

Kaj narediš s knjigo, ki ti ni všeč?

Vsako knjigo poskušam prebrati do konca. Čeprav se mi včasih zgodi, da enostavno ne gre. Letos sem tako po 20 straneh zaključila z Emmo. Začetek mi je bil zelo dolgočasen in nisem mogla pasti v zgodbo. Tudi junakinja mi je šla malo na živce... Se mi je pa velikokrat zgodilo, da sem padla v zgodbo v nadaljevanju in mi je nato knjiga postala všeč. Zato se trudim vsako prebrati do konca. Knjige, ki mi niso všeč podarim naprej. Ali v knjigobežnico, ali jih zamenjam.

Ali bi nam zaupala katere knjige so tvoje najljubše in zakaj?
Kateri me sledite na Instagramu in Facebooku, najbrž veste moj odgovor. Veste katere knjige največkrat objavim in vedno poudarim, da so moje najljubše. V začetku mladosti sem vzljubila zbirko Pet prijateljev in zgodovinske knjige pisateljice Victorie Holt. Nato sem se srečala z Noro Roberts, ki me je očarala s svojim stilom. Njene najljubše so zbirka Neveste. Všeč sta mi erotični zbirki Petdestet odtenkov in Podrejena. Na prvem mestu je knjiga Ob tebi, sledijo ji Saga Somrak in zbirka Razcepljeni. Zgodba, ki me je letos čisto očarala je Lost & Found, hrvaške pisateljice Anne B. Doe. Čudovite zgodbe so tudi Usodne sanjeDolgi konec tednaKrive so zvezdeDamoclesPotepuški maček BobNočno plavanjeVarno zavetjeHudičevka v Pradi, knjige Sophie Kinsella... Fantastični fantazijski zbirki sta Hči dima in kosti ter Sookie Stackhouse. Kar se tiče slovenskih so mi med najljubšimi Smrtonosna obsedenostVredna ljubezni in Hotel Lavanda. Na desni strani bloga spodaj imate My Favourite Books. Tu lahko vidite katere knjige krasijo mojo poličko priljubljenih knjig na Goodreadsu in so dobile 5 zvezdic. Opazite lahko, da so med njimi tudi pravljice. 😊

Kaj študiraš oz. si študirala?

Študirala in doštudirala sem kemijsko tehnologijo na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v Ljubljani. V tistem času sem prebrala ogromno znanstvenih in strokovnih knjig. Na tak način sem tudi začela brati knjige v angleščini.

Katera je tvoja najbolj pričakovana nova izdaja oz. branja katere knjige se posebno veseliš?
Veselim se vsake knjige svojih priljubljenih pisateljic. Zagotovo bom prebrala nove knjige Veronice Roth, Stephenie Meyer, Nore Roberts, Jojo Moyes, Anna B. Doe... Veselim se novih knjig slovenskih pisateljic Lee Jerančič in Sabine Štrubelj (Siva dama me že čaka). Najbolj pa se veselim nadaljevanje knjige Lost & Found, saj mi je bila odlična knjiga. To ste lahko opazili na mojih omrežjih😉

Ali načrtuješ kdaj boš kaj prebrala? Se je tvoj odnos do tako imenovanih TBR-jev spremenil?

Načrtujem 2 do 3 knjige vnaprej, ampak se to skoraj vedno spremeni. Vedno se zadnjo minuto premislim, kaj bom brala. Zato sem se tudi odvadila delati sezname. Izjema so ARC kopije, ki jih moram prebrati v roku. Več o mojem TBR-ju pa sem vam že izdala v objavi z naslovom TBR TAG.

Kdaj ponavadi največkrat pišeš objave in ali imaš kakšne posebne pisateljske navade?

Objave največkrat pišem zvečer. Vedno si zapisujem zapiske, delam razne "krace" in imam polno papirjev ter zvezkov okoli sebe. Sem organiziran človek in si sproti planiram, kdaj bo kakšna objava. Vedno pijem zraven ali kavo ali čaj, odvisno od časa.



Kakšna se vam je zdela tale objava?
Lep jesenski pozdrav, Knjigoljubka Maja

2 komentarja:

  1. Zanimiva objava. Meni so všeč tudi tvoje izvirne fotografije knjig.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saša! <3 Tudi tvoje slike na tvojem blogu so čudovite.

      Izbriši