četrtek, 1. marec 2018

#MarchInBooks

Prišel je mesec marec in upam, da kmalu pride tudi pomlad. Na Instagramu v marcu poteka izziv "book photo challenge" z imenom #MarchInBooks.
Vsak mesec sodelujem v kakšnem podobnem izzivu. Tudi lani sem skupaj v sodelovanju z še eno bookstagramerko imela nekaj izzivov. Letos sem se odločila za svojega in z vami ga delim tudi na blogu. Sama spremljam veliko bookstagram profilov na Instagramu in tam dobim tako koristne informacije, kot navdih za fotografije. In seveda veliko pozitivne energije in volje, da to počnem. Seveda tudi mnoga spletna prijateljstva in pogovore. Enako tudi na Litsyju. Zato bom tudi tam delila svoj izziv.

Izziv poteka tako, da vsak dan v mesecu objaviš fotografijo na določeno temo. Seveda se teme nanašajo na knjige😉 Fotografijo obvezno označiš s hashtagom #MarchInBooks. Če ste na instagramu, se mi pridružite. Najdete me pod @knjigoljubkamajaPridružite se mi lahko tudi na Litsyju, kjer me najdete pod @maich. 
Nič hudega ni, če kakšen dan ali več izpustite. Objavite, ko imate čas in navdih za fotografijo. Pa ne pozabite se zraven zabavati!

Vsak konec tedna bom meni najljubše slike delila na Insta Story.







Naj se izziv začne!
Veseli pozdrav od Knjigoljubke Maje

Ni komentarjev:

Objavite komentar